Ben 29 haftalık ikizlere hamileyim tansiyon problemini ilk başlarda bende çok yaşadım ama şuan daha iyi çok şükür , Demir ve vitamin ilaçlarınıysa hamileliğimi öğrendiğim günden beri kullanıyorum 😌 benden sana tavsiye aç kalmamaya çalış ve doktorlar düşük tansiyona tuzlu ayranı söylüyorlar , en azından benim doktorlarım öyle dedi 🤷🏻♀️