merhaba bu yatak kullanışlı olurmu biliyormusunuz?
sanki bebek ayağa falan kalkarsa tehlikeli olur gibi geldi,
anne yanı beşik dışında acaba bu yatağımı almalı yoksa montessorimi bilemedim?
beşikler yataklar kaç yaşına kadar kullanılıyor onuda bilmiyorum?