mervklc Kızlar ben 10+3 haftalık hamileyim cinsiyet için erken ama size sorum şu ben doktora gittiğimde acaba bebeğimin cinsiyetini ögrensemmi yoksa sürpriz mi kalsın kağıda felan mı yazsa doktor öyle mi yaptırayım balonu gerçekten çok kararsızım😳
Anneolmayahasret mervklc balon patlatcaksaniz yaninizda esiniz disinda biri gelsin dr yede muayeneye girerken soyleyin cinsiyeti gorurseniz bana soylemeyin vs diye. Ogrenen kisi gidip balonu hazirlatsin😊
Eemmyy mervklc canm ben cinsiyet partisi yaptım. Doktora gittiğimizde cinsiyeti kağıda yazmasını istedik we yazdı. O kağıdı parti malzemelerini aldığımız mağazadan birine werdik ona göre içini doldurup werdiler bize. Masayı süslemeleri filan da eşimle kendim hazırladım mawi pembe olarak 😇 Çok güzel bi anı oluyor bence 😊🌸
Fuliaa90 mervklc detaylı ultrasonu bekleyin muhakkak . Benim 17ye kadar erkekti . Bende yapıcaktım ama pandemi nedeniyle yapmadım iyikide yapmamısım . Detaylıda kız oldugunu öğrendik 😂
mervklc Fuliaa90 ay ben şok😂🤭🥰 bende zaten beklicem canım zaten şuan çok erken eniyisi 16.haftayı beklemek😇
Busbus58 Fuliaa90 aa cidden mi 😇 bende 12 haftalıkken gittim yani dün erkeğe benziyor dedi. Bende bi oğlum var kız bebek istiyorum sağlıkla tabiki. Tahmininde yanılır inşallah 🙈
zepbjk mervklc valla sen bilirsin her ikisi de güzel ben dayanamaz kendim öğrenirdim eşime balonlu sürpriz yapardım 😃 yaşnız çok erken bekle ben 20.haftada öğrendim hala kararsızım ayrıntılıda da bi bakayım diyorum inatçı çıkabiliyolar
mervklc zepbjk demi ya ben çok kararsızım bir taraftan banada sürpriz olsun istiyorum bir diğer taraftan çok merak ediyorum bir tek ben ögreneyim diyorum🤭😳
midekoruyucu mervklc ben hamile değilim sanırım bilmiyorum yani beklemedeyim 😂😂 ama bir gün Allah izin verirde olursa balın malon sabredemem yani doktordan hemen öğreneyim isterim 😁