Fundaoktay Kızlar merhaba 1 buçuk yıldır çocuğum olmuyor 1 ay önce rahim filmi çekildi dünde laparoskopi ve histereskopi yapıldı bunu daha önce yaptırıp hamile kalan varmı ?
mucizem15 Fundaoktay 5 buçuk yıllık evliyim canım histeroskopi oldum 2 ay sonra tüp bebek yaptırdık hamd olsun Rabbime hamileyim şimdi. İşinin ehli bi doktor bul önce ameliyat için Rabbim nasip etsin inşallahhh 🤲🤲
Tugbakuzur Bende geçen yıl martta laparoskopi oldum bir sene sonra hamile kaldım doktor Olmazsa fazla bekleme gel tüp bebek yapalım dedi ama ben bekledim 😊
Fundaoktay Tugbakuzur ayy çok sevindim cnm Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin eğer aldıysanda kucağına Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı benim başıma 🙏 banada doktor 2-3 ay dinlen daha sonra aşılama yapalım dedi
Fundaoktay mucizem15 cnm bende çok araştırdım doktorumu öyle oldum ameliyat zaten çok sevindim adına darısı başıma 🙏
Aykem Fundaoktay bnde cok şükür hiç ağrı olmadı hiçbirşey hissetmedim sadece bir hafta dikkat ettim. Ameliyatın 5.günü denize bile girdim ağır taşımadım sadcee