ece_2206 Ebru2403 benim 1 2 arkadasım gidiyor pek memnun değiller… İlgisiz davrandıklarını söylüyorlar
Serifeisitmir Ebru2403 sakin canım maddi olarak iyyiseniz kesinlikle aşkın evren güler ama devlet olsun dersen şehir hastanesi
ece_2206 Ebru2403 ben aşkın evren güler e gidiyorum gercekten güler yüzlü ve donanımlı bir doktor muayenesi çankaya’da
Yakannes Orada bir kürtaj geçirdim. Sonra tekrar gebe kaldım başta takibe oraya gidiyordum kürtaj sonrası takip orada diye. Ama sonra bıraktım, gerçekten iyi bir ortamı yok. 32 hafta olucaz yarın 3 aydır şehir hastanesine gidiyorum ve memnunum.
Srhtzlyh ece_2206 aşkın beyi ve eşini o kadar beğeniyorum ki bende ankaradayım eğer uzak olmasaydı ilk adresim onlar olucaktı muhteşem insanlar🌸 eşim görevde olmasa yine gidicektik ama tek basima yolda zorlanirim diye gidemedik😊
Denzlsn Ebru2403 Bi kere gittim kese için daha küçüğüz 5-6 gümlüğüz pazartesi de kalp atışına gitcm bu sefer de farklıysa aldım yani şöyle birşey var bayandan alıyorum erkek doktor çıkıyor anlamadım doktor tavsiyeniz varsa değerlendirirm 😊
durucuk123 Dogansinem57 teşekkürlü hastahane mi 🙄 uştrason cihazının eskiliğinden kağıt vermedi doktor bana.Çok teşekkürlü demek doğru olmaz bence
Dogansinem57 Ebru2403 fahri burcin firatligil cok tecrubelli bi doktor tatli dilli cok guzel dinliyor senj
ReconunFatosu Ebru2403 Genelde Gizem Aktemura Gidiyorumm Gidecegim Tarihte 7 Polikinlikte Kim Varsa Ona Gidiyom Cogunlukla Gizem Aktemur
-Minnaklarin-annesi- Berbat Bi hastane asla tavsiye etmiyorum psikolojimi alt üst ettiler Bi detaylı ultrason yapıyolar 1 dk sürüyo şaka gibi
Denzlsn Ebru2403 yaa kaçta randevunuz :) Oya aldemir hiç gitmedim kendisine kalp atışına gidiyoruz zaten ama doktor tercihş yapamıyorum memnun olduğunuz varmı ayrıyetten