Anne18 Kızlar 2 aylık hamileyim hamile çekimi Yapıcaz bu hafta sonu eşimle eşimin arkadaşı cekicek bizleri acaba ultrason fotoğrafı ile mi yada bebek patiği ile mi poz versek bilemedim hiç var mı fikriniz teşekkür ediyorum 💕💕🐢
Anne18 ecembugra53 ozaman bende beyaz patik alayım bende beyaz patik var ama lacivert fiyonk var üstünde olmaz sanırım dimi
Oya5620 Bencede ayakkabı veya patik daha guzdl olur bende 31 haftama girdim çekim yapmak istiyorum ama ne kadar daha bekliyim bilemiyorum☺️
Zerrin3yanteri Anne18 30 haftalık hamileyim biz de dün yaptık. Hem renkli hem de siyah beyaz ultrason fotosu istedi fotoğrafçı. Ayakkabı detayı da hoş duruyor.