Merhaba arkadaşlar dün 4 cm açıklığım vardı bugün sabah 8 de yatışım yapılcaktı akşamdan annem niyetime suya meryem ana otu koyup okuyup dua etti yatarken 1 bardak o sudan içtim bir adet medine hurması yedim sabah 6 bucukta suyum geldi direk hastaneye geldik yatışım yapıldı suni sancı verilmeye baslandı eşimin desteğiyle birlikte ayakta hareket ve pilates topunda egzersiz yaptım eşim lavanta yagıyla belime omuzlarıma masaj yaptı o bana çok iyi geldi suni sancım tam 2 saat sürdü 9 cm acılmayla doğum haneye alındım ebeler hemsireler ve doktorumun desteğiyle 4 ıkınmamda bebeğimi kucağıma verdiler ve bütün çektiğim sancıyı unuttum o an normal doğum kolay diyemem ama inanın ALLAH sabrını veriyor meleğim karsımda uyuyor şuan mışıl mışıl Rabbim hepinizi benim gibi bir avazda kurtarsın inş🤲🏻💕🍀Bir de zemzem suyu içtim ben onu da tavsiye ederim.