Fasulye52 2 gecelik bir pijama götürdum. Tek gecelik ile gecti. Sezaryen oldum. Amelitata girmeden once hastane önlüğünü giyorsun zaten odaya çıkınca da belli bir süre o onlukke durdum. Altina bez seriyorlar baya bir akinti oluyor. 4 5 saat sonra siz üzerinizi degistirebilirsiniz biz d3 carsaflari degistirtecegiz dediler. Gece 12 gibi giydim geceligi… cikincaya kadar da o kaldi uzerimde… odada banyo vardi dus alsaydim digerini de kullanirdim ama dus faln almayinca da degistirmedim. Cikis icin de rahat bi elbise almistim yanima acikcasi ben onu bile giymedim 🙄😝 geceligim oyle ev elbisesi gibiydi zaten hani kim ne der diye de dusunmem pek icime sindiyse yapacagim davranis :) gecelikle ciktim hastaneden 🥰🌺
Gecelik su acidan rahatti tuvalete gittigimde faln yardimci olan olsa da pijamayi asagi indirdiginde yere degecek faln diye huylanirdim cok. Degseydi degistirmeye calis vs.
Eve gelince pijama 4 5 gün sonra da yuksek bel tayt aldim daha derli toplu rahat ediyorum. Pijama da giyiyorum.