Havvaozgur ayse34eslem ohh sonunda birisi çıktı ben bir kez gittim çok memnun kaldim ama ileride bu memnuniyetim devam eder mi diye şüphe icerisindeydim kaç kere gittin canim sen
ayse34eslem Havvaozgur 14+5 haftalik hamileyim canim ben 3 sefer gittim 2 hafta sonra tekrar gidicem nasipse..
Sibel-33 Havvaozgur bende adalet hanım ve ayşe katrancıyı duydum hatta ayşe hanımda randevu almak zormuş
Havvaozgur irva elif hocayı da duydum yani aklimda 4 5 tane doktor ama hastane şikayetlerini okudukça birazda şans işi gibi geliyor o yuzden çok kararsizlaşiyorum
irva Havvaozgur Benim kuzenim 3.5 ay önce ona doğum yaptı o da çok memnun kaldı.Şans işinden ziyade sanırım işini iyi yapan doktora denk gelmek lazım.Ama elif hoca iyidir.Yoğun da bir doktor.
irva Havvaozgur Kuzenim 40+3 de doğurdu.İnat etti normal doğum yaptırdı elif hanım ona.Yani normal doğumdan yana genelde.😁