Herkese merhaba.. 30 günde bir adet görüyorum normalde yarın adet olmam gerekirdi. Bugün iliskiden sonra pembemsi kanamam oldu kesildi peçeteye surunce damla damla varla yok arası geliyor. Normalde adet olurken ilk gun böyle başlıyor adetim 1 saat içinde de boşaĺırcasına kanamam oluyor. 2 saat oldu kanamam kesildi herhangi bir agrım da yok ki normalde ağrılı geçer. Bu şekilde öğrenen oldu mu bir bilgisi olan var mi?