12 haftalık hamileyim ekşiyi normal de de severdim ama şuan deli gibi ekşiye tutuldum limon mandalina ekşi üzüm yiyorum sabahtan akşama kadar limonu mandalinayı sıkıp sıkıp içiyorum ekşi yersen kız olur diyorlar gerçekle alakası varmı bu durumun yoksa bütün hamilerin mi ekşiye bir düşkünlüğü var ?