Superisiiiii 110la hamile kaldım 33.haftadayım 120 kilo olmuşum 😏 bu arada obezite ameliyatı olmak için 110 kilo olmuştum indexim tutsun diye o hafta hamile kalmışım çok küçük ihtimalle sizce çokmu kilo almışım ve yediklerime dikkat ettim
Sltn01 Superisiiiii canım biraz fazla almışsın. Diyetisyen eşliğinde gebeliğini devam ettirmen daha sağlıklı olurdu senin için. Son haftalar daha çok alınıyor diyorlar bide
Hurmuz16 Superisiiiii 97 le hamile kaldım 22 haftalık olduk 101 olmuşum 4 kilo almışım ben kendimce çok almışım demi kızlar 😐☹️
Superisiiiii cipiti Sağol canım ben ameliyat için bu kilolara çıktım evlenince ben 58 kiloydumda işte hayat stres sinir nele ryapıyor insana
Ervasevgi Superisiiiii valla 10 kilo almışsın çok değil bence az bi zamanın kalmış zaten birazda dikkat edersen daha fazla almazsın bende 87 yle hamile kaldım 85 e düştüm şimdi 89 olmuşum 16 haftada nasıl böyle oldu anlamadım bile hamile kalmadan 28 kilo vermiştim sanırım hepsini geri alicam 😭
Miniginannesiiii1111 Superisiiiii 36+2 10 kg aldım toplam ve 100 üstü hamile kaldim bence yesende yemesende aliyorsun
Yasmer123 Superisiiiii bende 93 kilo ile hamile kalamıyorum diye diyet yapmıştım 80 kiloya düşüp hamile kaldım ve şuan 80 kiloyum ama daha 9+3 teyiz 😁
Superisiiiii Yasmer123 obezite ameliyatı için kilo alıp hamile kalmak zaten hayatımın darbesi benimde
1Anne_ Superisiiiii cnm normal gebeliğe göre ideal bi kilo 33. Haftada 10 kilo ama sen kilolu hamile kaldığın için bu seni zorlar doktorunla görüşüp kendine diyet listesi oluştur bari bundan sonra alma son haftalar zatn sıcaktan zorlanıyor insan bi de kilo sıkıntısı yüküne yük katar
Duyguderyaa Ben 127 yle hamile kaldım 130 olmustum 28.haftadayım gittiğimde iki kilo vermişim hamile kaldıgım kiloya geri dönmüşüm genelde kilolular cok kilo almıyor diyorlar ama bilemiyorum benim pek iştahım da yok hamile kaldgmdan beri
Superisiiiii Herkese teşekkür ederim arkadaşlar evet 10 kilo kiimime göre iyi kimine göre az ama beni zorladığı kesinmi birazcık evet 😟
Ozlmchngr Superisiiiii 10 kg bana da çok gelmedi açıkçası inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız sonra verilir zaten o kilolar
Ozlmchngr Bende 120 den 111 kadar düştüm çok şükür bu arada da tabi 115-116 lardayken hamile kaldım şuan 113 kg 19+2 deyiz nasipse hareket yasak olduğundan biraz hareketsizliginde etkisi oldu almama tabi ama.dikkat edicem ins
cansumt 91le hamile kaldım 26+3üm şuan kilom 88 ve aşırı zorlanıyorum Allahtan yediğimi kusuyorumda kilo almıyorum 😂😂😂