Merhaba . 40.haftadayim . Öğlenden beri belimde sancılar var ince sızı şeklinde ara ara gelip gidiyor . Duramayacak kadar değil sancılarım ama yinede sancı hissini hissediyorum . Normalde yarın sabah kontrole gideceğim zaten ama ne durumda acil gitmem gerek sabaha kalmadan ??