Semre9 Kızlar merhaba . 23 haftalık hamileyim insan hamile olunca nefesi ara ara kesilir mi nefes darlığı yaşayan oluyor mu ?
ecembugra53 Semre9 canım bebek büyüdükçe ciğerler baskı uygular nefeste darlık ara ata olur normal ama aşırısı var sa doktora git baksınlar
MYstryy Semre9 yasar ben yasiyorum hep. Ilk gebelgmdede yasadm doktora sormustum alakasi yok bebekle demisfi erken haftalardi cunku soledigmde. Ama bence var alakasi . Hamilelikte oluyor hep.
Semre9 ecembugra53 çok yok öyle sadece akşamları oluyor biraz sonra geciyor ara ara gibi . Napim covid zamanına denk geldi bı nefesimiz kesildiğini anlayınca yakalandık diyorum panik yaptırım
Semre9 MYstryy bence de vardır çünkü netten okudum bebek anne karnında büyüdüğünde işte organlara baskı yaparmış o da nefes darlığı yaparmis .korkuyorum covid 19 zamanına denk geldi ya ister istemez nefes kesilince panik yapıyorum
MYstryy Semre9 cnm az yurusem bile.basliyi nefes nefese kaliyorum normal.bisey bu hamilelik.kolay bisey degil. Can tasiyosun . Illaki bole ufak tefek seyler yasiyosun.. saglikla gelsinler insallah
ecembugra53 Semre9 korkma canım Allah’a dua et 🤲🏻 Tabiki olıyor bende aynıyım normal yani bebek büyüyor arada olıyor