OMAYBABY bende yaşadım canım doktora gittim hemen bir tane progestan iğnesi vurdu 2 kutuda 200 lük progestan hapı verdi 8 saatte bi içiyorum birde eşimle bende kan uyuşmazlığı var kontrol.amacli bi tanede uyuşmazlık iğnesi vurdu. Bir de doktorum bana kahverengi leke korkutucu değil bizim için kırmızı kan korkutucu demişti şuan kesildi çok şükür 1 haftaya yakın sürmüştü ayaklarıni uzat yat yorma kendini.bir şey olmaz Allahın izniyle yinede kendi doktoruna danismakta fayda var canim😊