Bugün Sağlık Bakanlığından arandım. Psikolog olduğunu söyleyen bir kadınla görüştüm. Pandemi sürecinde herhangi bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığımı, desteğe ihtiyaç duyup duymadığımı sordu hamileliğim hakkında bilgi aldı. Çok şükür bir sıkıntım olmadığı için teşekkür edip kapattıp. Ama belli ki sağlık bakanlığı böyle bir hizmet veriyor. Bilgisi olmayan ve aranması atlanan ama böyle bir hizmete ihtiyacı olan kişiler vardır belki bilgi sahibi olmak isterler diye haber vermek istedim.