Burcin-98 Nazomi bende çok vardı gece bile uyanıyordum mide yanmasından, doktorum renni duo şurup verdi çok rahatım canım doktoruna danışıp kullan çok iyi gelicektir
RuzgarsMommy Oğlumun saçlarını gören miden ne yanmıştır senin ama diyoo 😁😁😁 Ben rennie kullandım bide soğuk süt içtim hep
Papatyam06 Yemeklerden sonra rennie şurup 2 kaşık,çikolata,hazır gıda,baharatlı yiyeceklerden uzak durmanı tavsiye ederim.
buseyusuf27 Nazomi bende cekıyorum suan o agrıyı hatta dogum sancısı gıbı karnımın sag tarafında agrı var yurudukce agrı artıyor ve kasıgıma kadr ageı vuruyo belımede halıyle ağrı gıryo sende böyle mı agrı yoksa sdce yanıyor ve agryo mu