Hiç dert etmeyin insanların sürekli ayy kilo almamışsın demesinede aldırmayın bende sizin gibiydim gerçekten çok sinir bozucu oluyor bir süre sonra sanki sağlıksızmışsın gibi muamele ediyorlar. Elbet kilo alıcaksınız bebek büyüyor sonuçta doktorunuz sağlıksız bir durumdan bahsetmiyorsa kimseyi umursamayın.