Melike1 Rabiasrd Allah analı babalı büyütsün hoşgelmiş erkenci kuş ☺️bizde 35+4 dün gece aynı şekilde benimde sancım geldi gece baya şiddetliydi gündüzde ara ara giriyordu doktora gittim ama açıklık yok kanala giriyormuş ☺️
Mmmerve123 Rabiasrd hayırlı olsun kavuştunn canım. Erken doğumun ani mi oldu yoksa riskini varmıydı önceden
Deletedmom411 Rabiasrd yaa maşallah 🧿 😍 Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲 bende 35. Haftanın içindeyim hayırlısıyla küveze girmeden kucağıma alsaydım artık çok zorluyor hamilelik 🤰
Miniginannesiiii1111 Rabiasrd Allah analı babalı büyütsun ❤️ bendede gebelik tansiyonu var sürekli oynuyor bir şekilde kontrol altına alıyoruz 36+2yim korkuyorum doğarsa kuveze girer mi diye yarın doktora kontrolüm var bakım ne dicek sezeryan olacağım zaten Allah’ın izniyle inşallah bebeginizin kuvezde fazla kalmamasına çok sevindim 😊 ciger geliştirici iğne oldunuz mu acaba zamaninda
Betulyesilts Rabiasrd bizde 35 haftaligiz hayrlisiyla bi dogsak erken dogum riskin varmiydi nasil oldu
Rabiasrd Betulyesilts umarım tam gününde gelir yoktu normalde herşey güzel ilerliyordu ama bizimki duramadi😍
Rabiasrd Zynp01 hayır yapilmadi maalesef çok hızlı bir şekilde sezeryana alınmak zorunda kaldım ama çok şükür yarım saat kuvez sonrası yanimda
Rabiasrd Betulfatih ilk başta Berk toplanuyirdu onun ağrısı vardı ovalayinca yada pozisyon değiştirince gidiyordu sonrada adet sancısı gibi şiddetli ağrılar başladı dakika tuttuğunda düzenli olduğunu gördüm takip ettim gdierek azaldı ama tek tavsiyem sancısı evde çekin hemen hastaneye gitmeyin lafına uyarak ben geç gittim biraz siz öyle yapmayın içerde neler oluyor bilinmiyor sonucta
anilece Ben de 34+0 ım, dün iki parça kırmızı bişey geldi doktora gittim. Açıklık falan hiç yoktu, kanala da girmemişti. Bugünde adet ağrısı gibi hafif ağrılar yaşadım. Doktor şikayetin devam ederse gel dedi. Siz nasıl anladınız ağrınız mı oldu?