kızlar dünde yazmıştım öncekine resim ekleyemedıgım için tekrar yazdım kusuru bakmayın hakkınızı helal edin lütfen üsteki bugun yaptıgım ovulasyon testi alttakide dün yaptıgım gebelik dün yaptım 1 2 dk bekledim bişey yoktu içimden bakmak geldi bu çizgiyi gördüm ayrıca belirtilerde var pskılojık değilse eğer diyordum yorumlarmısınız 😊