merhaba arkadaşlar ben 37+haftalık hamileyim dün akşamdan beri çok bel ağrısı çekiyorum ve kasıklarım ağrıyo ve midem çok bulanıyor gün içinde 2 3 defa kusuyorum ve az bir şey lekelenmem oldu acaba doğum belirtisi mi mide bulantılarım şimdiye kadar yoktu 5 aydan sonra bitmiş ti