Mayıs annesi olcaktım Nisan annesi oldum 🙏🏻
Merhaba hanımlar benim doğum hikayemde şöyle başladı 19 nisanda kontrolde 37+3tüm 1 cm acıklığım vardı bi hafta sonrasında tekrar kontrolüm vardı ama bigün öncesinde yani 25 nisanda nişanım geldi doktora yazdım gel bi bakalım dedi. Gittik vajinal muane yaptı yine 2cm acıklığım olmuş bn şok ara ara sancım oluyodu ama bu kadar etkileyeceğini düşünmemiştim bide normal ultrasondan baktı suyum azalmış (bu arada hiç farketmedim herkesde bir olmuyormuş şarıl şarıl olmadı benim haberiniz olsun dikkat edin ) nstye bağladı sancılarım düzenliymiş ama sık ve şiddetli değilmiş oğlum strese girmiş sanırım kasılmalarım falan oluyordu riske atmayalım suyun bitmeden yarın başlatalım doğumu dedi. 26nisan perşembe günü 38+3 ile saat 10da yatışım yapıldı açıklığım 3cm olmuştu. Nstye bağlandım 1 saatte bir falan kontrol ediliodum öğlen falan 4cm oldu kendi sancım yeterli olmadığından suni sancı takıldı sürekli yürüttüler sancı geldikce gittim kontrol ettiler sonrası geldi ama 4cmden sonra gelen sancılara zar zor sabredip katlandım en son büyük tuvaletin varmış gibi hissettiğinde gel dediler öle oldu saat 16-16:30 gibi gittim 9cm olmuştu tamm doğuma alıyoruz dediler alındım çatala ıkındırdıkca ebe ıkındırdı doğumu başlattı. Bi süre sonra doktorumda geldi cok zor oldu ıkınmayı beceremediğim için hep yarıda bırakıyormuşum en sonunda ebe karnıma bastırdı doktor kesi attı ıkındım bi kaç sefer daha velhasıl 17:30da oğlum 3570gr 51.5cm olarak dünyaya geldi.kesi yapıldı maalesef doktor dikişlerimi atarken oğlumu temizleyip bi beze sarıp getirdiler inanamadım bu benim mi diye o halde öptüm sevdim doyamadım.Sonra bidaha kucağıma alamadım doğum esnasında zorlandığı için solunumunda sıkıntı vardı yoğun bakıma almışlar anca sütümü sağıp verdim bi gün sonrasına şırıngayla anca verceklerdi cok az oldu üzüntüden olmadı sanırım 😕 gittim gördüm cok tatlıydı öle görmekde baya üzdü tabi ama yinede şükrettim iyiye gittiği için
Beni taburcu ettiler doğumdan sonraki gün oğlum orda kaldı ctsi öğlen yine gittim biberon emzik ıslak mendil biriken sütümü götürdüm gördüm daha iyiymiş enfeksiyon cıkmamış kanında cok şükür pazar günü gel emzirmeye çalışalım eger emerken morarmaz solunumda zorlanmazsa pztsi cıkarırız dediler o an ne kadar sevinip mutlu olduğumu anlatamam 🙏🏻 bin şükür dedim sütümü bile etkiledi sağdım bigün öncesinden daha iyiydi.pazar gittim giderken evde biriktirdiğim sütleri azda olsa götürdüm ve o muhteşem an 👼 doğumdan sonra ilkkez buluştuk verdiler kucağıma aç göğsünü dediler cok şükür tuttu göğsümü az ve yavaş yavaşda olsa emdi.inanın o ana mutluluktan ağlamamak için zor tuttum kendimi.pztsi tekrar gittim solunumu düzelmişti fakat sarılığı yüksek çıkmıştı bu seferde yine cıkarmadılar ışın veriyorlarmış neyseki bu sabah aradılar taburcu ediyoruz dediler evden nasıl cıktığımı bilemedim o an dikiş acılarımı bile unuttum neyseki cok şükür şimdi beşiğini doldurdu uyuyor 🙏🏻
maraton şimdi başladı emzir altını temizle uyusun 🐣 Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻