Halimehacin Kızlar karnimin sağ üst kısmı ara ara sertlesiyor. Bebek kendini mi kasıyor yarın ilk defa nst ye giricem. Doktor Bi göreyim dedi Var mı aynı durumla karsilasan
Cinarinannesii_ Halimehacin ben canım bu pazartesi kontrolüm vardı doktorum farketti nst ’ye girdim bende ilk defa orda bi kere kasılma oldu doktorum çok normal böyle olması ama takip etmemi cok sık olursa kontrol günümü beklemeden tekrar gel dedi
Ummuhan4934 Halimehacin Sağ kaburganın altında mı hissediyorsun sertliği böyle kafa gibi birşey geliyor mu eline?
Halimehacin Cinarinannesii_ Bende aynı şekilde canım doktor muayenede farketti nst ye yönlendirdi yarın giricem bakalım
Halimehacin Ummuhan4934 evet canım aynen orda hissediyorum göğsümün hemen altında. Sertlesiyor gün içinde birçok defa tekrarliyor
Ozgecetindag Ummuhan4934 Halimehacin aynı şeyleri yaşıyorum kızlar 30. Haftamıza giricez ve sağ sol fark etmiyor genelde sağ tarafımda öyle bi sertlik oluyorki resmen kramplar giriyor ama ağrım olmuyor gün içinde 10 defa oluyor diyebilirim cmts kontrolüm var bakalm ne olacak
Ummuhan4934 Halimehacin Benimde cok sık öyle oluyor hatta göbeğim küçüldü bide yamuldu sanki bebek olduğu gibi sağ tarafta bugün bir post açtım 33+2 deyim göbeğim küçüldü ve cok kasılıyor vs die çoğu bebek kanala yerleşiyor ondan dedi bilmiyorum ondan mı seninde acaba
Halimehacin Ummuhan4934 doktora gittin mi yakın zamanda canım? Doktor bugün ultrasyona girerken eliyle önce dokundu niye bu kadar sert dedi arada bu şekilde oluyor dedim nst ye yönlendirdi bakalım hayırlısı yarın sabah giricem inşallah
Halimehacin Ummuhan4934 benimde sağda hiç solda hissetmem göbek hızamda hissetmem hem sağ yukarıda erkek mi seninde?
Ummuhan4934 Halimehacin Evet erkek benimde genelde erkek çocukları sağ oluyor bide cok sık hareket etmiyor ya ikinci oğlum ikiside hep aynı yerde sertleşiyor
Halimehacin Ummuhan4934 Nst ye girdim canım o 20 dk içerisinde kasılmadi bebek. Doktor da normal dedi sonucuna ama ara ara isticek yine doğuma kadar haftada 1 defa nst senin de bilgin olsun 🙂
ggmom Ummuhan4934 @Halimehacin benim erkek sol tarafta makat olarak duruyor basi sol yukarda yani ama ayni kasilmayi yasiyorum sag tarafta bunlar rahim kasilmalari kendini doguma hazirliyor
Ummuhan4934 Halimehacin Bende girdim banada normal dedi bide has agırılarım için magosit kullanıyordum tekrar içe bilirsin dedi bakalım artık hayırlısı olsun teşekkür ederim canım 🌸☘️
Halimehacin Ozgecetindag aynıydi canım ağrı olmuyor ama bebek Bi yerde toplanıyordu doktor muayenede de fark etti. Nst normal çıktı çok şükür. Korkmayın sizde bide Bebek dönmüş ben 32. Haftadaym
Ozgecetindag Ummuhan4934 allah korusun canım daha cok erken zamanında olsun ve benim normal dogum yapmam yasak cok fazla ritim bozuklugu carpıntı vs var inşallah saglıkla alırız kucagımıza
Ummuhan4934 Ozgecetindag 32 haftadan sonra dönüyormuş bebekler bende istemem şimdi dönsün ilk oğlum erken doğdu 32 haftalık ama dün bir post açmıştım sertleşiyor göbeğim ve küçüldü DİE genelde kanala giriyordur dediler bilmiyorum artık hayırlısı olsun hakkımızda gününde sağ sağlam gelsinler inş 🤲☘️