Dilek-123 canım emzik ve bineron asla ve asla önerilmiyor cogu anne etraftan duydugu ıcın yönelmeye calısıyor ama yanlıs en önemlısı annenın emzirmesi anne kendıne emzirecegım dıye kafasında planlarsa skntı yasamaz ve zaten sütünüz gelıyorsa emzık veya bıberon düşünmeyin derim. bebegınızı 2 saatte bır emzıreceksınız ve 30 dk en az memede tutacaksınız doyacak bebek her emmek ıstedıgınde emzırın mümkün oldukca bebegınızı. Doktorunuz doymuyor dedıyse mama kullanabılırsınız tabı doktorunuzun önerdıgı mamayı. onun dısında cocugunuz altını 6 dan az ıdrar yapıyorsa kokulu ıdarar yapıyorsa doymuyor demktır. bunuda unutmayın 🙋🏼♀️ Bende sağlıkcıyım ve ilk gebeliğim gebelik eğitimi alıyorum aldıgım bilgiyi paylasmak istedim 🤗 sağlıklı doğumlar dılerım