Arkadaşlar merhaba 👋🏻 Bir konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var🙏🏻 Bebek alışverişi ile ilgili o kadar kafam karıştı ki,okuduklarımdan sonra direkt bende sizden yardım istemeye karar verdim.İlk Doğumum olacağı için pek tecrübesizim😊 Yenidoğan 5 takım aldım,1 tanesi 10lu hastane çıkışı,1 tanesi 5’li diğerleri 3’lü. Bebekler çok çabuk büyüyor denildiği için yenidoğan bu kadar yeterli diye düşünüyorum.Tulum almak istiyorum ama 0-3 ay mı 3-6 ay mı almalıyım,kaç tane yeterli bana bu konu hakkında bilgi verebilirseniz çok çok sevinirim🌸 cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ❤️