huzur- 40+3 oldum canım pazartesi doktoruma gittim ve doktoruma sandım falan çıkmıyor günüm de geçti dedim bana cok rahat bir şekilde acele etme acele etme dedi çarşamba gel nstye bağlıycam dedi bende bişey demedim ve eşimde bende artık tedirgin olmaya başladık çünkü bebek kaka yapabilir bugünde yunus emre cerahhi tıp merkezinde aysun hanıma geldim ebe muayenesinden sonra ebe çatımın dar olduğunu söyledi normal yapamazsın dedi suni verilse bile boşuna çekersin dedi şimdi yarın medilife tekrar gdicem eğer ki medilifedeki doktorum açılman yok yapazsın derse medilifda sezaryan olacağım ama ters konuşursa suni verip bekleyelim derse yunus emreye gidip sezaryan olucam 😏 yarın sabah herşey çözülcek