Kızlar selam 16 haftalık olacağız inşallah ama ben coronadan çok korkmaya başladım korkum şu Allah korusun yakalansak nasıl tedavi göreceğiz yani ilaç falan nasıl kullanacağız çok endişeliyim😞 Birde hamilelere daha kolay bulaşıyor diye yazmıştı biri. 2 gündür boğaz ağrım var öyle korkuyorum ki😞 Gebeyken yakalanan atlatan varsa yazabilir mi lütfen