Oki 4 yillik evliyim hic korunmadim aşılama yapildi 3 kez ve hicbiri tutmadi tüp bebek yaptik 5. Güne gitti döllenen embriyolar, sağ da cikolata kisti solda cikolata kisti kasık fıtığı da vardı, biri 3.5 digeri 2.5 cmdi, aşilamalarda cok stresliydim ama tüp bebekte asla stres yapmadim icini ferah tut insAllah hayirlisiyla tutar, bol dinlen evde tabikide 2 saatte bir 10 dk yuru, ağır kesinlikle kaldirma, dinlen bol bol ayaklarina yastik koy uzan rahatina bak, kabak cekirdegi ananas taze meyveler sebzeli etli yemekler tüket bu sürecte, kabiz olmamak icin kayisi incir hoşafı yap iç, en önemlisi stres sakin yapma umudunu sakın yitirme insAllah tutar :)