Sister canım zaten bir anda kesilebiliyor şikayetler kötü düşünme hiç,benim ilk gebeliğimde kalbi durmuştu ve ben doktora gitmeden bile kusmuştum.mide bulantım vardı yani,hatta kürtajdan sonra kanımdaki beta değeri sıfırlanana kadar hamileymişim gbi yaşadım belirtileri.o yüzden canını sıkma,2.trimestra girmişsin hamileliğin balayı evresi deniliyor hoşgeldin♥️