Bende pazar günü 40. haftaya giriyorum yatış yapılacağını söyledi doktorum riske alamam diyo tuvaletini yapabilir diye kendi sancimda yok normal Istiyorum bende çok suni sanci çok mu zorluyor ki kararsız kaldım bende arkadaslar deneyimi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ?