gokcecan merhaba bir şey soracağım, e bebekteki bebek arabası kapandığında kabin tipi değil de uzun oluyor dediniz ya, ben baston kabin tipi düşünüyordum. Arabamızın bagajı küçük 🙈 ablamın chicco baston bebek arabası var kapanınca uzun olanlardan. Ama bizim bagaja naptıysak sığdıramadık, bacaklarını çıkarmak zorunda kaldık. Bu e bebekteki bebek arabası da öyle olur mu diye aklıma takıldı. Bu konuda bilginiz var mı?