Arkadaşlar merhaba,
Bebek arabasını ve oto koltuğunu nisan mayıs gibi almayı düşünüyoruz. Bebeğim ekim doğumlu olacak, kış bebeği olacağı için hastane dışına dışarı çıkacağımızı zannetmiyorum 😖
Bebek pusetini 5 6 ay idare edebilmek için almak istiyorum tek olarak, kullandığınız memnun kaldığınız veya benim gibi düşünüp sadece puset alacak olan annelerimiz hangi puseti tercih edecek acaba 😌 şimdiden teşekkür ederim🎈