Gijok Cas arkadasim dogumdan sonra bu sikayetle gitmisdi idrar torbasi assa duşmüş ameliyatla yukari almislardi sikayeti gecdi ama ne alaka idrar torbasi gaz anlamadik valla 🙄
ezos Cas ah benim de öyleydi istemsiz habersiz apansız cikiveriyordu 🤦😁😁 sanırım bağırsaklar yerine oturuyor yavaş yavaş sonra geçiyor 😁😁
ezos Elifmondeisen 40 çıktıktan sonra geçti zaten hissetmeye başlayınca tutmaya başlıyorsunuz kaçmıyor bir laf var ayıp olacak söylemiyim😁😁