Teşekkür ederim kızlar 2 gün önce gittim bebeğimide bir sıkıntı yoktu evet gebeliğim in başındandır bana göbeğin aşağıda diyorlar ama takmıyorum bugün bu kadın terstir yok bilmem aşağıdadır boğulur zararlıdır felan deyince çok korktum açıkçası içimi çok rahatlattınız Allah razı olsun kızlar