Ilk hamile olduğumu öğrendiğimde kan değerlerimde tsh değeri kadın doğum uzmanımın dikkatini çekti ve dahiliye ye yönlendirdi. Dahiliye uzmanı yüksek olduğunu sadece bana yetecek kadar çalıştığını söyledi. Değeri düşürecek ilaç verdi. Ve her ay düzenli olarak sağlık ocağında tsh değerimi ölçtürüp dr.uma gidiyorum. Değerine gore ilacın mg ını ayarlıyor. Hatta tiroid hormonunun etkisinin sütten de geçtiğini söyleyip, doğumdan sonra emzirme bitene kadar da ilaçla tedaviye devam edeceğini belirtti. Belki bu bilgiler işine yarar 😊