kadeerrr ben faydasını gördüm diyordum ta ki 31 haftalık olana kadar. O zamana kadar 1 tane bile çatlak yoktu. Bı gün duştan çıktım yağı süreyim diye ayna karşısına geçtim ki belim çizgi çizgi olmuş hem de bı gecede. Belki daha fazla çatlak oluşumunu önledi bilmiyorum. Ama şu an karnımda hiç çatlağım yok.