Merhaba kızlar konu ile alakalı değil ama size birşey soracaktım. Bu uygulama sadece hamile olanlar için mi. Daha doğrusu siz ilk kurarken de bebek ismi doğacak zamanı yazmak zorunlu mu. Bende bebek istiyorum. Hamile değilim sürekli msj geliyor bebekle ilgili. İlk kurarken rastgele tarih yazdım hamile olmadığım için. Eğer bildirimi kapatma nasıl oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi rica etsem.