Evinttnc şöyleki eylül ayında kasık ağrım çok vardı rahatsız edecek boyutundaydı regli olduktan ve sonrası ağrım olmadı taaakii ekim ayında tekrar kasık ağrısı, üstünede tek bacağımda ağrı oluşana kadar regli öncesi kasık ağrısı çekmedim hiç o yüzden randevu alıp baktırmak istedim doktor ultrason ile baktı birşey yok dedi gebelik olabilir mi dedim hayır rahim duvarın bile kalınlaşmamış ben baktım oraya dedi. Eve giderken 2 tane eczaneyi es geçtim test alıp almamakta kararsızdım, ezan okundu o sıra içimden bir his al diyordu 3. Eczanenin içinde buldum kendimi test aldım, ilerdeki eczaneden 1 tane daha test aldım sonrası malum çok silik çift çizgi😌 fotografını bulursam yükleyeceğim şimdi🤗