Bebiss123 Merhaba 15 haftalığım ev işi yaparken veya hareket ederken ki ağır hiçbirşey yapmıyorum karnımın alt kısımı yani kese kısmında bıçak saplanması gibi ağrı oluyor sizce neden acaba korkmaya başladım
ilknr_ylmz94 Benim de öyle oluyordu hastaneye gittim rahim ağzı kısalıyo dedi doktorum dikkat edin riskli bi durum sürekli dinlenmek lazım