burcuyilmazzz38 Merhaba bana lütfen yardım edin bebeğim doğum esnasında oksijensiz kalmış bu yüzden de şuan yoğun bakımda bu şekilde olup bebeğine kavuşan varmı internette hep hasar kalabileceği yazıyor çok korkuyorum
Eceunverkanra burcuyilmazzz38 Bir bilgim yok ustte kalsin diye yaziyorum. Allah sag salim kavusmanizi nasip etsin insallah sifa versin🌸 normal dogum mu yaptiniz acaba neden oksijensiz kalmis?
Deletedmom411 burcuyilmazzz38 inşallah hasar bırakmaz.. Arkadaşımın kardeşinin başına gelmişti onda hasar kalmıştı serebral palsi. Bol bol dua edin
Balfeman burcuyilmazzz38 Inşallah birşeyi yoktur sağlıkla büyüsün evladınız. Normal doğum muydu neden oksijensiz kalmış?
Esra2580 burcuyilmazzz38 benimde kız kardeşim doğum anında çok hafif oksijenszksldi canım hemen kuveze aldılar mi
Kubravci burcuyilmazzz38 benim bebegim oyle oldu beynin sol tarafinda difizyon kisitlama cikiyor mr da ve evet hasar kaldi şöyle anlatayim saniyelik kasilmalar nobetler geciriyor bu yuzden. Ilac kullaniyorum suan 14 aylik 2 yasina kadar gecer insallah diyor doktorlar bakalim…. Allahim insallah sizin bebeginize sknti yaratmaz cok zor. Normal mi oldu dogum sekli nasil oldu ? Oksijensiz kalma sebebi ne