Mertnur Hsrt42 ne güzel başlamış sanciniz benim de 40 +3 baslamiyo sancim keşke benim de başlasa 😏 inşallah sağ-salim çok kolay güzel doğumunuz olur
merwe Hsrt42 Allah yardımciniz olsun inş saglikla alın kucağiniza yavrunuzu kolay dogum için meryem anaotunu tavsiye eden çok var
CansuDemir Allahımın tüm melekleri yar ve yardımcın olsun.Arkadaş yazmış sureyi ve hurmayı,çok iyi gelir. Bir avazda kucağına sağlıkla al İnşallah.
Hsrt42 Mertnur Allah razı olsun cnm benimde dün sancım yoktu ilaç verdiler sanci tutsun diye daha bu sabah başladı suyun başlamasını ve acıklıgın 5 cm olmasını bekliolar
Hsrt42 Mertnur Yok altan ilaç koydu sancı öyle başladı 3 ilaç hakkım vardı 2 tane kullandık ilki bişeye yaramadı ama ikincisi resmen öldürdü beni acilma 5 olunca doguma gidecez