Girlpowerbabe bende iğneden korkarım iğneyi vurmaya gittiğimde o kadar çok kastım ve kokrtum ki tansiyonum düştü ilk defa. Midem bulamaya başladı sonra hemşire yarın gel dedi😄😂vurulduktan sonra ne kadar salakmışım kendimi bu kadar boşuna korkutmuşum dedim 😂illaki ağırıyo ama abartılacak bişy yok korkmadan kolunuzu haraket ettirip her işinizi yapabilirsiniz sadce ağır kaldırmamak çok zorlamamak gerekiyor.