gozdesh Damla2834 ablam 4 sene önce orda doğum yaptı canım memnundu. Bi tek doğum yapıcağı zaman doktoru tatile gidiceğini söyledi doğumu başka dr yaptırdı ama doğumdan sonra kendi doktoru ortalarda geziyodu
tubik_ Damla2834 ben de oraya gidiyorum, geçtiğimiz hafta detaylı ultrasonum vardı. Doktorum Betül kuru’ydu ama ayrılmış. Doktor kararı vermem gerekiyor
Tulay111 Betül kuru’ya gidiyordum hastaneden ayrıldığı için Burcu Betül Kazdal hanıma gidiyorum artık iyi ki de gitmiş. Betül kuru çok bilgilendirici konuşan bir doktor değildi. şuan çok memnunum.
Ecesuben Damla2834 doktora göre değişiyormuş muayene ücretleri Ali bey 100 liraydı diğerlerini bilmiyorum.güncel doğum ücretini de henüz sormadım ama 2 yi geçmiştir muhtemelen
Mihre Damla2834 2 yıl evvel orada doğum yaptım doktorum selda hanımdı yine onda devam ediyorum.Ama doğumumu birinci hastanesinde yapıcam kısmetse.
Damla2834 Sareee4 bugun hastaneyi aradım Selda hanım muayene ücretlini 145 tl dedıler bır yanlışlıkmı var acaba