Mapleleaf Onceki haftalarda cok rahattim ama sekizinci haftada midem dalgalaniyor surekli kusturmuyor ama rahatsiz ediyor siz de durumlar nasil hanimlar?
koala06 Mapleleaf Benim erken başladı canım 5. Haftada başladı şuan 6+0 ız günden güne artıyor bir iki gündür bişeyim yoktu bugün yine başladı 😞
Pirayem Mapleleaf benim 6. haftadan 16. haftaya kadar hiç geçmedi, hele koku hassasiyetim üst düzeydeydi mutfağından kapısından geçemedim sürekli yatıyordum çok zor günler geçirdim Prilam Dr kullandım 3 öğün bulantımı kesiyordu o koku hassasiyetine çözüm olmadı tabi oda 16. hafta deyince bıçak gibi kesildi şimdi de 24 haftalığız çok şükür inşallah sizde bir an önce atlatırsınız bu günleri🙏
Mapleleaf koala06 ya allah yardimcin olsun gercekten sikintili bir durum Ac kalmamaya calis sola yat cnm
Akgl06 Pirayem bana da verdi doktorum prilam dr ama onu alınca mide bulantım fazla olup hemen 15 dk sonra kusuyorum 😞 daha 10+4
Mapleleaf Pirayem bende gorsem bir an once 24.haftalari 🙏 ya ne kadar beter bir durum benim basima gelmez ins kimsede yok yemek yapacak cnku gecmis olsun
Attent Mapleleaf 8+4haftadayiz prilam verdi ilaç ama çok sersem gbi yaptı beni kulanmiyorum limon suyunu biraz dilinme değdiriyorum bulantimi kesiyor hemen cok ilaca yüklenmek de iyi degil
Oknsm Ayima kadar devam etti canim kusmantan artik gozumu acamiyordum 1 ay biraz rahatladim simdi yine basladi allah yardimcin olsun ben doktordan ilac istemedim ama bence sen iste yoksa perisan olursun
Mapleleaf Oknsm umarim oyle olmam tek basimayim bir de baska ulkedeyim yemek yapamazsam kotu olur hic kusmadim ama hep dalgalanma yasiyorum midemde gecmis olsun size de
Oknsm Mapleleaf sizi daha iyi anliyorum o zaman bende baska sehirdeyim ailem uzakta kimsem yok psikolojikmen cok cokmustum ne yemek yapabiliyordum ne bisey cok ama cok gecmis olsun sizede
Selinbam Mapleleaf öyle dalgaşannca kraker simit bisküvi faln o tarz bsey ye bkaç yudum bna da hep öyle oluyo
ElaCAN07 Bende aynı konuyu açmıştım ben de 8. Haftadayım benim 1 haftadır çok daha yoğun kusuyorum sürekli, biri bana cevap olarak 37. Haftada hala sürüyor dedi annem de 9 ay çekmiş bende ondan korkuyorum Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻
Ayseozmenucar Mapleleaf benım de tam 8 de başladı kusma olmasa da hep bir migdem agzımdaydı şu an 11 deyım kesıldı dalgalanmalar bebeğın yerleşme surecinde olAgan bulantılar dıye duydum. sadece hıc yeme istegım yok 😥2 kılo verdım
Nazzeda Mapleleaf Bende 9. Haftaya kadar çok rahattım ama bu hafta başladı bulantı kusma . Sabah erken saatlerde kahvaltı yapınca daha az bulantım oluyor sizde geç kahvaltı yapanlardansanız bi deneyin bence
Attent Anne18 canım banada prilam verdi ama çok sersem gibi yapıyor hep uyuyorum kafayi kaldiramiyorum kulanmayi gestim valla