Kızlar 10. Haftadayım dün gece kahverengi lekelenmem oldu bu sabah doktora gittim bebek sağlıklı rahim içi kanama yok ama lekelenmeyi düşük tehditi olarak algılıyoruz bol bol yat dedi. Daha önce de lekelenmem olmuştu sebebi yine yoktu bu durumu yaşayanlar var mı? Burada doktor seçeceğim çok sınırlı değiştiremem o yüzden sizden de bilgi almak istedim