edaelifokmn Kızlar bugün ikili teste girdim doktor maalesef cinsiyet tahmini yapmadı biz cinsyet bakmıyoruz dedi 😕 sizcee kız mı erkek miii🤗
Aloneanqel edaelifokmn yani biz kız veya erkek diyemeyiz tabi ortada birşey yokken. Devlette mi yaptırdın ikili testi ondan mı söylemiyorlarmış acaba. Ben özele gidiyorum daha belli değil demişti. 1 ay geçti bugün kontrole gittik kız dedi mesela. Sana neden söylemedi acaba