Arkadaşlar ayın 24 ünde ikili test için doktora gittim . Ama ultrasona bakınca doktor daha çok küçük bakamayız ikili teste dedi . Aslında 11+5 iken gittim doktora . Küçük olması normal mi yoksa bir terslik mi var anlamadım . Dört tüp kan alındı sonra idrar verdim . Ama ikili testi şuan yapamayız dedi bir hafta on gün sonra tekrar gel bakalım dedi aklım takıldı şimdi bebeğe kilo aldıran besinler yiyorum ama inşallah kötü bir durum yoktur