Nmkllll Kızım olacağını öğrendim. Alışveriş yapmaya başlayacağım. Kesinlikle al yada alma dediginiz şeyler var mı. Alıpta sonradan işe yaramayan şeyler oldumu. Tavsiye verir misiniz.. 👶🏻💝
Ebru-isil Nmkllll kundak alma derim aldım ama hiç kullanmadım onun yerine Müslinle de oluyor bir de 1 aylıkken yaptım başka yapmadım o da yarım kundak yaptım bacakları serbestti.Burun aspiratörü aldm ama hiç kullanmadım zaten ilk aylarda tıkanmıyor alsan da burnuna sığmıyor.Onun yerine serum fizyolojik aldım. Çok çorap alma zaten kirlenmiyor.Ağız mendili ben çok kullanmadım sadece başlarda kullandım 1 paket yeter bence elde Bile yıkanır. Emzirme sütyeni ve göğüs pedi baya işime yarıyor benim.Bol bol zıbın AL her boydan. yenidoğan al bi kaçtane onun dışında 0-3-6 aylarda al.Tulumlar kullanışlı oluyor en başta sıyrılmama açısından.Bir de mutlaka kendinden eldivenli modelleri tercih et çünkü çok kolay çıkıyor ellerinden.Bebek tırnak ve saç bakım malzemelerini çok pahalı alma bence hepsi aynı işi görüyor :) düz kafa yastığı alma hiç kullanmadım eşim almıştı :) Pişik kreminde desitin öneririm.bebek bezinde de yeni canbebe öneririm çok rahat bi bez.stok yapma elinde kalabilir.her bezi dene en iyi geleni bulursunuz zaten.Bebek bakım çantasını kaliteli ve geniş bişey Al çok kullanışlı oluyor.Lullaby yağmur modelini öneririm su geçirmiyor.Alt eşofmanlarını geniş al derim.Tulumlarda fermuarlı tercih etme derim çok sert oluyor bebek için.Çırçıtlılar daha kullanışlı. yazdıkça bulunur baya ama aklıma gelenler bunlar :) ha bir de gece lambası kumandalı model al uykun varken bir de bebeğe bakacakken ayarlanan olsun büyük kolaylık kalk ışık kapat aç derdin olmaz.Osram kumandalı ampülü öneririm :)
Mihrimah41 Nmkllll owli kundak, reflü yatağı bol bol zıbın ve ikili takımlardan almalısın bence. Babynest, emzirme yastığı filn gereksiz koyacak yer arıyosun sonra. Ayaklı tulumlarda bi kaç sefer giydirebiliyosun aşırı hızlı büyüyolar.
Ebru-isil Daha devam edebilirim istersen :) babynest yerine reflü yatağını öneririm onunla yanında gezdir dur yatsın heryerde :) yarım ay emzirme yastıklarından alma bence önermem çünkü belden kayıp duruyor onun yerine düz küçük bi yastık kullanabilirsin.Ama alırsan da ilerde bebek yana düşmesin diye destek olarak kullanabilirsin.ya da normal doğum yaparsan oturmak için onu kullanabilirsin.Küvet ve banyo takımıma çok para vermeye gerek yok hepsi aynı iş görüyor ama sert olmasına da dikkat et taşırken yamulmasın.
Burcinisp88 Tulum bence çok alma. Her bebekte kullanışlı olmuyor. Heleki ayaklıyı hiç tavsiye etmem. Alırsanda 1-2 tane olsun. Çok kasıyor