İlk bebeğimde Şevket Yılmazda cektirdim cok kolay olmuştu ve bedava pandemi diye fiyatları 3 katına çıkarmışlar o zaman cok cok daha ucuzdu ama sağlık güvencem var zatem maaştan ödeme yapıyorum neden ekstra odeyeyim ki diye cektirmedim. Simdi oandemi diye özele gidiyim dedim. Ama fiyatlar sacma derecede yüksek.