Bayanlar merhaba sizlerle birşey paylaşıp yaşayanlarınız yada fikir vericek olanlardan yardım istiyorum 6 hafta 4 günlük gebeyim şuan dün gece hafif pembemsi gelen kanamam bugün kahverengiye döndü doktora gittiğimde kesemde herhangi bi sıkıntı yok ama hala bebek gözükmüyor başına böyle bi olay gelen varmı ama düşük riskim var malesef